جلوه هنر
جلوه هنر

جلوه هنر

بر خلاف خریدهایی که در ابتدای فصل انجام داد

گسترش فولاد – فولاد خوزستان، ساعت ۱۶:۴۵، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

گسترش فولاد بر خلاف خریدهایی که در ابتدای فصل انجام داد، تاکنون نتایج خوبی را کسب نکرده است و به زعم مربی تیمش آنها در بازی‌های گذشته بدشانس بوده‌اند. آبی – زردپوشان تبریزی بدون پیروزی و با چهار امتیاز در قعر جدول قرار دارند و سخت تشنه پیروزی هستند. آنها به هیچ وجه دوست ندارند قبل از تعطیلات حدودا ۲۰ روزه لیگ برتر در انتهای جدول بمانند و این دیدار خانگی بهترین فرصت برای جدا شدن از رتبه شانزدهم جدول است.

از طرفی فولاد خوزستان که تا هفته‌ قبل قعرنشین فوتبال ایران بود با یک پیروزی برابر پدیده تا رده دهم جدول بالا آمد و می‌تواند با ادامه همین روند تا نیمه نخست جدول هم صعود کند. بدون شک ستاره این تیم در دو بازی گذشته ساسان انصاری بازیکن جدید فولادی‌هاست که در ابتدای فصل از همین تیم به پرسپولیس رفت اما پس از چند هفته نیمکت نشینی راه بازگشت به اهواز را در پیش گرفت و موفق شد با درخشش چهار امتیاز به امتیازهای فولاد اضافه کند.

به گزارش ایسنا، پس از برگزاری این چهار دیدار تیم‌ ‌ملی اردوی آماده سازی خود برای دیدار با کره جنوبی و ازبکستان را آغاز می‌کند و راهی ارمنستان خواهد شد و  لیگ برتر فوتبال ایران پس از حدود  ۲۳ روز تعطیلی مجددا برگزار می‌شود. البته طبق گفته سازمان لیگ در این مدت زمان مسابقات جام حذفی برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.